Spisu treści:

Jak obliczasz PPC?
Jak obliczasz PPC?

Wideo: Jak obliczasz PPC?

Wideo: Jak obliczasz PPC?
Wideo: Автоматизация рекламных систем. PPC специалист - уже вчерашний день. В чём реальная ценность? 2024, Listopad
Anonim

Jak obliczyć odpowiedni budżet reklamowy PPC

  1. PPC reklama to jeden z najważniejszych współczesnych trendów reklamowych.
  2. PPC Budżet = (liczba klientów / CR2) / CR1 * CPC.
  3. Liczba klientów = (Przychody / Okres sprzedaży) / Średnia kwota sprzedaży.
  4. Liczba klientów = (10 000 / 2) / 1000 = 5 klientów.
  5. PPC Budżet = (5 / 0, 5) / 0, 01 * 0, 5 = 500 USD.

Poza tym, jak mierzysz PPC?

  1. Wyświetlenia - liczba wyświetleń reklamy na stronie wyników wyszukiwania.
  2. Kliknięcia - ile razy ktoś kliknął Twoje reklamy.
  3. Współczynnik klikalności (CTR) – odsetek kliknięć podzielony przez wyświetlenia.
  4. Koszt - łączny koszt wszystkich kliknięć.

Można też zapytać, ile mam wydać na kampanię PPC? Ogólnie rzecz biorąc, ile powinieneś spędzić w Google Ads jest bardzo zróżnicowana. Możesz spędzić już od 50 USD miesięcznie lub powyżej 10 000 USD lub więcej. Ile kończysz wydatki zależy od Twoich celów sprzedażowych, wielkości obszaru geograficznego, na który kierujesz reklamy, liczby wyszukiwań i konkurencyjności branży.

jaki jest dobry zwrot z inwestycji dla PPC?

Na przykład, jeśli masz zysk z reklam w wysokości 100 USD i prowadzisz PPC za 50 USD, Twoja formuła będzie wynosić (100-50)/50. To daje 1, co po pomnożeniu przez 100 daje procentowy zwrot z inwestycji: 100%. Jeśli zamiast tego zarobiłeś 200 USD zysku z tych samych reklam, 200-50=150, 150/50=3, for 300% Zwrot z inwestycji.

Czym są metryki PPC?

9 najważniejszych Wskaźniki PPC Kliknięcia: liczba kliknięć płatnej reklamy. Koszt kliknięcia: średnia kwota wydana na kliknięcie. Współczynnik klikalności (CTR): częstotliwość klikania reklamy po jej obejrzeniu. Wynik Jakości: pomiar Google jakości i trafności reklam, słów kluczowych i stron docelowych.

Zalecana: